اخبار

اخبار مهم

اخبار

اخبار مهم

اخبار مهم

پیوندها
  • ۰
  • ۰

سازمان قضایی گام‌های بلندی در جهت پیشگیری از وقوع جرم برداشته است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: سازمان قضایی گام‌های بلندی در جهت پیشگیری از وقوع جرم برداشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، معاون هماهنگ‌کننده ارتش و هیئت همراه با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار امیر حبیب‌الله سیاری انتصاب حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان را تبریک گفت و برای او آرزوی توفیق کرد.


رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این دیدار از این سازمان به عنوان بازوی فرماندهان در جهت صیانت از نیروهای مسلح یاد کرد.

وی گفت: فرمانده مقتدری که می‌خواهد به وظیفه‌اش عمل کند و اقتدار خودش را در چهارچوب قانون به منصه ظهور برساند باید سازوکاری داشته باشد که از طریق آن بتواند با مجرمان برخورد نماید و آن سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی جرایم نیروهای مسلح از ابتدای اجرای سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرم از سال ۷۶ تاکنون افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح در راستای سیاست‌های فرماندهی کل قوا و اجرای مفاد قانون اساسی در جهت پیشگیری از وقوع جرم با همکاری نیروهای مسلح گام‌های بلندی برداشته و این افتخار بزرگی است.

در این دیدار امیر سیدمحمدرضا حسینی فرمانده دژبان کل ارتش و سرهنگ «مسلم یعقوبی» رئیس اداره قوانین، امور حقوقی و مجلس ارتش، امیر سیاری را همراهی می‌کردند.

منبع : ایسنا

  • ۰۰/۰۹/۰۶
  • admin2 admin2

ایسنا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی