اخبار

اخبار مهم

اخبار

اخبار مهم

اخبار مهم

پیوندها

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

صرافی بایننس

 

صرافی بایننس در اطلاعیه‌ای روز جمعه ۲۹ مرداد ماه اعلام کرد به منظور انطباق با استانداردهای جهانی، تمام کاربران را به احراز هویت ملزم می‌نماید. از این رو صرافی بایننس تغییرات زیر را اعمال خواهد کرد:

به گزارش میهن بلاکچین و بر اساس اطلاعیه رسمی بایننس، تمامی کاربران جدید صرافی بایننس به منظور استفاده از خدمات و محصولات این صرافی، از این لحظه به بعد ملزم به احراز هویت سطح Intermediate خواهند بود.

حساب کاربران کنونی صرافی بایننس که تا این لحظه احراز هویت سطح متوسط (Intermediate) خود را تکمیل نکرده باشند به withdraw Only تغییر خواهد کرد. با این تغییرات، تمامی سرویس‌های کاربران به برداشت دارایی، کنسل کردن سفارش، بستن پوزیشن‌ها و بازخرید (Redemption) محدود خواهد شد تا زمانی که احراز هویت خود را با ارائه مدارک شناسایی تکمیل نمایند. این تغییرات در چند مرحله از امروز تا تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر ماه) برای تمام کاربران اعمال خواهد شد. جزییات بیشتری در این خصوص به صورت مستقیم توسط بایننس به کاربران ارائه خواهد شد. زمانیکه کاربران مراحل احراز هویت Intermediate را تکمیل نمایند به تمامی سرویس‌های بایننس دسترسی پیدا خواهند کرد.

احراز هویت بایننس

قیمت بیت کوین

 

  • admin2 admin2
  • ۰
  • ۰

ارزش بازار تحقق یافته بیت کوین به رکورد جدیدی دست یافت

به گزارش میهن بلاکچین و به‌نقل از Decrypt، ارزش بازار تحقق یافته بیت کوین به بالاترین سطح خود تا به‌امروز یعنی ۳۷۸ میلیارد دلار رسیده است. این معیار میزان پول فعال در بازار بیت کوین را نشان می‌دهد. بیت کوین روز گذشته تا قیمت ۴۸۰۰۰ دلار بالا رفت و در حال حاضر با ۲.۱۸٪ کاهش به قیمت ۴۶،۵۶۱ دلار خرید و فروش می‌شود.

قیمت دوج کوین

 

به عبارت دیگر ارزش بازار تحقق یافته، میزان ارزش بازار فعال را اندازه‌گیری می‌کند و دارایی‌هایی که برای مدت طولانی جابه‌جا نشده‌اند را نادیده می‌گیرد. از جمله این دارایی‌ها می‌توان به ثروت خفته خالق بیت کوین ساتوشی ناکاموتو، نهنگ‌ها، کوین‌های گم شده یا از دست رفته و موجودی سرمایه‌گذاران بلند مدت (Hodlers) اشاره کرد.

 

قیمت اتریوم

برای محاسبه ارزش بازار تحقق یافته، پلتفرم‌های اندازه‌گیری داده‌ها مانند Glasssnode، ارزش هر کوین را نسبت به زمانی که آخرین جابه‌جایی را داشته است تعیین می‌کنند. به‌طور مثال اگر یک کوین آخرین بار در سال ۲۰۱۸ جابه‌جا شده باشد، به دلیل اینکه قیمت در آن زمان ۶۰۰۰ دلار بوده است، امروز آن را همان ۶۰۰۰ دلار ارزش‌گذاری می‌کند و محاسبات خود را بر همین اساس انجام می‌دهد.

نحوه استاندارد اندازه‌گیری ارزش بازار عبارت است از ضرب تعداد تمام کوین‌های در گردش در قیمت کنونی آن کوین. ارزش کلی بازار بیت کوین در زمان نگارش این خبر و بر اساس داده‌های CoinGecko حدود ۸۷۵ میلیارد دلار است.

اما ارزش بازار تحقق یافته تخمین واضح‌تری از اندازه بازار فعال بیت کوین ارائه می‌دهد. زمانی که ارزش بازار تحقق یافته رکورد بالاترین میزان خود را جابه‌جا می‌کند و در همین حال قیمت بیت کوین با سقف تاریخی خود در ۶۴۰۰۰ دلار فاصله زیادی دارد، می‌توان اینگونه برداشت کرد که تا به‌ امروز هیچ‌گاه چنین میزانی از پول فعال در بازار بیت کوین وجود نداشته است.

رسیدن به بالاترین میزان ارزش بازار تحقق یافته همزمان با رسیدن قیمت به ۴۸۰۰۰ دلار اتفاق می‌افتد. این قیمت بالاترین قیمت از زمان سقوط بازار در اواسط ماه می است. ارز دیجیتال BTC این هفته حدود ۴.۲ درصد و این ماه حدود ۴۶.۶۷ درصد رشد داشته است. بیت کوین مدت کوتاهی پس از رسیدن به قیمت ۴۸۰۰۰ دلار کاهشی شد و به ۴۶۷۰۰ دلار رسید.

یکی دیگر از دلایل این اتفاق، آخرین تنظیم سختی ماینینگ بیت کوین است. در آخرین تغییر که هر دو هفته یک بار انجام می‌شود، سختی ماینینگ ۷.۳ درصد دشوارتر شد تا رقابت میان ماینرها افزیش یابد. این تنظیم، دومین تنظیم سختی است که پس از دو ماه کاهش هم‌اکنون مثبت شده است. کاهش میزان سختی به دنبال سرکوب ماینرها در چین اتفاق افتاد که قیمت بیت کوین را به نصف رساند. ارزش بازار تحقق یافته امروز نشان می‌دهد که تریدرها در حال باز پس‌گیری کوین‌های خود هستند.

قیمت بیت کوین

به نظر شما با توجه به فعالیت جدید در بازار رمز ارزها، بیت کوین می‌تواند به رکورد تاریخی قیمت خود نزدیک شود؟

قیمت ارز دیجیتال

  • admin2 admin2
  • ۰
  • ۰

 

صرافی بایننس

صرافی بایننس اخیرا اعلام کرد برداشت‌های بیت کوین خود را برای حساب‌های بدون احراز هویت از ۲ به ۰.۰۶ بیت کوین کاهش داده است و این مسئله موجب بروز مشکلاتی برای کاربران ایرانی شده است. همچنین این صرافی احراز هویت پایه را برای تمامی کاربران آن اجباری کرده است. با وجود چنین شرایطی چگونه از حساب بایننس استفاده کنیم؟ آیا اصلا می‌شود مرحله پایه حساب بایننس را احراز کرد؟ چه مشکلات و خطراتی در کمین کاربران ایرانی است؟ هویت جعلی چطور؟ می‌توان از آن برای حساب بایننس استفاده کرد و کار درستی است؟ در این مقاله قصد داریم به تمامی حواشی‌ها و مشکلات به وجود آمده در خصوص حساب‌های بایننس بپردازیم و بیان کنیم که چه راهکارهایی برای کاربران ایرانی وجود دارد و چه صرافی‌های رمزارز جایگزین مناسب تری برای بایننس است. پس با ما همراه باشید که قرار است در ادامه مسائل و موارد زیادی را با هم بررسی کنیم و به سوالات زیادی پاسخ دهیم.

فشار قانون‌گذاران بر صرافی بایننس

داستان از آنجا شروع شد که آژانس خدمات مالی ژاپن (FSA) اعلام کرد فعالیت‌های صرافی بایننس در ژاپن بدون مجوز است و هیچ نظارت قانونی بر روی آن وجود ندارد. پس از آن FCA انگلیس اعلام کرد صرافی بایننس نمی‌تواند در کشور انگلستان، اوراق مشتقه ارائه دهد چراکه بایننس مجوزهای قانونی عرضه محصولات اوراق بهادار را ندارد. در راستای آن کشورهای اتحادیه اروپا نظیر هلند، آلمان و ایتالیا شروع به وضع محدودیت برای این صرافی کردند. حتی هنگ کنگ، مالزی و چین نیز فعالیت بایننس را ممنوع کردند. در این حین نیز بایننس اعلام کرد که قرار است IPO خود را عرضه کند و مجبور بود برخی سیاست‎ و قوانین خود را طبق قوانین ایالات متحده تغییر دهد. فشارهای قانون‌گذاران از کشورهای مختلف باعث شد بایننس اقدام به همکاری با سایفرتریس کند.

سایفرتریس شرکت تحلیل رمزارزها است که با ارائه خدمات محافظت در مقابل کلاهبرداری، ضدپولشویی و جلوگیری از جرایم مالی، سرویس‌های مالی را به رمزارزها متصل می‌کند. سایفرتریس اطلاعات دقیق خود در زمینه رمزارزها را از تحلیل مقدار بسیار زیادی از تراکنش‌های تاییدشده در بلاک چین به دست می‌آورد. سایفرتریس به محافظت از حریم خصوصی کاربران و رشد اقتصاد بلاک چین و مبارزه علیه سرویس‌های مالی غیرقانونی می‌پردازد. این شرکت به ارائه تخصص در امنیت سایبری، جرایم الکترونیکی، پرداخت‌ها، امور بانکی، رمزگذاری و رمزارزها می‌پردازد. لازم به ذکر است طی گزارشی که پیشتر اعلام شد سایفرتریس با نظارت بر استفاده از IP های تحریم شده در بلاک چین بیت کوین، بیش از ۷۲,۰۰۰ آدرس IP ایرانی مرتبط با بیش از ۴.۵ میلیون آدرس منحصربه‌فرد بیت کوین شناسایی کرده است. این آدرس IP ها یا در تراکنش‌های مستقیم رمزارز شرکت داشتند و یا به منظور بررسی سرمایه آدرس‌های تحت کنترل مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

 

احراز هویت در بایننس

  • admin2 admin2